Nr ogłoszenia |
5/2018 |
Data ukazania się ogłoszenia |
8 maja 2018 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Lublinie poszukuje kandydata na stanowisko eksperta ds. obsługi informatycznej |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1/3 Liczba stanowisk: 1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin |
Miejsce wykonywania pracy |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- obsługa informatyczna projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich” i pełnienie funkcji operatora urządzeń elektronicznych,
- bieżąca obsługa sprzętu informatycznego oraz urządzeń elektronicznych zakupionych i przeznaczonych na potrzeby realizowanego projektu, w celu zapewnienia sprawnego i ciągłego funkcjonowania biura projektu oraz wykonywania zadań projektowych,
- stały nadzór techniczny zapewniający działanie serwerów, macierzy dyskowych, komputerów PC i komputerów przenośnych, drukarek i skanerów wielkoformatowych oraz innego sprzętu biurowego, jego konfigurację oraz pomoc personelowi przy jego użytkowaniu,
- zapewnienie działania sprzętu informatycznego oraz urządzeń multimedialnych (rzutnik, laptop, nagłośnienie) w czasie konferencji, warsztatów i spotkań (w tym spotkań terenowych) w ramach projektu, dokumentowanie fotograficzne organizowanych wydarzeń,
- opracowanie bazy danych przyrodniczych projektu w formacie GIS, w której gromadzone będą m.in. informacje uzyskane w wyniku realizacji działań (wyniki monitoringu),
- zarządzanie (administrowanie) systemem serwerowym zawierającym dane projektu,
- tworzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie przygotowania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, istotnych warunków realizacji zamówienia, udział w ustalaniu szacunkowej wartości zamówień publicznych, formułowanie odpowiedzi w przypadku zapytań dotyczących zagadnień technicznych związanych z zamawianym sprzętem, urządzeniami, oprogramowaniem, aplikacjami, weryfikacja ofert oraz odbiór dostaw i usług,
- opracowywanie i obróbka materiałów informacyjnych w programach graficznych stosownie do charakteru przekazu, w tym w szczególności opracowanie graficzne After-LIFE Conservation Plan,
- przyjęcie odpowiedzialności za administrowanie stroną internetową projektu http://janowskie.rdos.lublin.pl/, zapewnienie bieżącego działania strony oraz jej prowadzenie w dwóch identycznych graficznie i funkcjonalnie wersjach językowych: polskiej i angielskiej, modyfikacja i aktualizacja zwartości strony, odpowiadająca celom i wymogom projektu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi, bieżące umieszczanie na stronie internetowej projektu informacji istotnych dla jego przebiegu oraz nadawanie informacjom odpowiedniej formy graficznej, stosownie do charakteru oraz treści przekazu,
- prowadzenie Fan Page projektu LIFE-Lasy Janowskie PL na portalu społecznościowym Facebook, w tym w szczególności dodawanie, usuwanie i zmiany artykułów Fan Page, dodawanie zdjęć, filmów, promocja Fan Page na portalu społecznościowym Facebook i w Internecie, prowadzenie statystyk wyświetlania,
- uczestniczenie oraz wsparcie zespołu w innych działaniach projektu wykorzystujących techniki informatyczne w miarę pojawiających się potrzeb związanych z realizacją projektu.
|
Warunki pracy |
- praca administracyjno -biurowa w siedzibie urzędu,
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
niezbędne:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub podyplomowe w specjalizacji informatycznej,
- 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku informatyka,
pozostałe wymagania niezbędne:
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem serwerami m.in. Linux, Windows oraz systemów do gromadzenia/archiwizacji danych,
- umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- znajomość systemów antywirusowych na poziomie zarządzania (preferowany ESET),
- praktyczna znajomość SQL,
- doświadczenie w administrowaniu stroną internetową,
- umiejętność obsługi programów graficznych i GIS,
- umiejętność obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentacji w administracji publicznej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy,
wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi systemów baz danych,
- znajomość budowy i serwisowania komputerów typu PC, drukarek, skanerów i innych urządzeń peryferyjnych,
- znajomość budowy strukturalnych sieci komputerowych (okablowanie, elementy aktywne),
- doświadczanie w tworzeniu dokumentacji zamówień publicznych,
- umiejętność posługiwania się platformą ePUAP, podpisem elektronicznym i profilem zaufanym,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,
- znajomość języka angielskiego (czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej),
- czynne prawo jazdy kat. B,
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres i zdolność do pracy pod presją czasu,
- chęć poznawania nowych technologii IT.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
|
Termin składania dokumentów |
22 maja 2018 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin
z dopiskiem: "Oferta pracy na stanowisko Eksperta ds. obsługi informatycznej – ogłoszenie nr 5/2018" |
Inne informacje |
Etapy naboru na stanowisko Eksperta ds.obsługi informatycznej będą następujące: 1) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań formalnych, 2) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych, 3) test wiedzy w przypadku powyżej 15 osób spełniających również wymagania dodatkowe, 4) rozmowa kwalifikacyjna - wywiad kompetencyjny. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Dokumenty należy przesłać listownie (decyduje data stempla pocztowego) lub składać osobiście w sekretariacie RDOŚ w Lublinie, Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 2 tygodnie od dnia opublikowania wyniku naboru. Oferty kandydatów wyłonionych, a niezatrudnionych, możliwe są do odebrania w terminie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata. Niewykorzystane oferty i nieodebrane w terminie zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e- mail. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr 81 71 06 504 i 81 71 06 546.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. |