Data ukazania się ogłoszenia |
14 marca 2015 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Lublinie poszukuje kandydata na stanowisko ekspert ds. rozliczeń finansowych.
Ogłoszenie nr 3/2015 |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1/2 Liczba stanowisk: 1
|
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin |
Miejsce wykonywania pracy |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- obsługa księgowo-finansowa projektu pn. „W zgodzie z naturą- LIFE + dla Lasów Janowskich” LIFE13NAT/PL/000032,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem na środki finansowe oraz całkowita odpowiedzialność za terminowe składanie dokumentacji finansowej (np. wnioski o płatność, harmonogramy finansowe, zestawienia dla instytucji nadzorujących itp.),
- przygotowywanie planów finansowych oraz sprawozdań okresowych dotyczących projektu zgodnie z wymogami projektu LIFE oraz na potrzeby jednostki,
- koordynacja oraz nadzór nad właściwym wydatkowaniem środków finansowych w ramach poszczególnych zadań w oparciu o przyjęty harmonogram finansowy projektu,
- weryfikacja dokumentów finansowych,
- współpraca z wykonawcą prowadzącym zewnętrzny audyt finansowy projektu.
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
|
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii, rachunkowości i finansów lub pokrewne,
- 3 lata stażu pracy w obszarze finansów publicznych bądź rozliczeń finansowych w ramach realizacji projektów finansowanych ze środków UE
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków, ZUS,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność obsługi programów: MS Office Word, Excel,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole.
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w obsłudze finansowo-księgowej projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej tj. sprawozdawczość finansowa projektu, wnioski o płatność w części finansowej, korespondencja w sprawach finansowych dotyczącej projektu, przygotowywania dokumentacji księgowej projektu na potrzeby audytu zewnętrznego, opracowywanie raportów (sprawozdań) i przygotowywania materiałów do sporządzenia raportów okresowych i raportu końcowego - w zakresie finansowym,
- znajomość języka angielskiego w zakresie związanym z finansami,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres.
Warunki pracy Praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu. Użytkowanie sprzętu biurowego.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
|
Termin składania aplikacji |
23 marca 2015 r. |
Miejsce składania aplikacji |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin z dopiskiem "Oferta pracy na stanowisko Eksperta ds. rozliczeń finansowych - ogłoszenie nr 3/2015". |
Inne informacje |
Etapy naboru na to stanowisko będą następujące: 1) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań formalnych, 2) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych, 3) test wiedzy w przypadku powyżej 15 osób spełniających również wymagania dodatkowe, 4) rozmowa kwalifikacyjna. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w sekretariacie RDOŚ w Lublinie (decyduje data stempla pocztowego). Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 2 tygodni od dnia opublikowania wyniku naboru. Oferty kandydatów wyłonionych, a niezatrudnionych możliwe są do odebrania w terminie 3 miesięcy od objęcia stanowiska przez wybranego kandydata. Niewykorzystane oferty i nieodebrane w terminie zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e - mail. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 81 71 06 522 i 81 71 06 504. |