Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 09 lipca 2021 r., znak DOOŚ-WDŚZIL.420.14.2021.KM.8,
w sprawie zawiadomienia, że w związku z toczącym się postępowaniem w przedmiocie stwierdzenia nieważności decyzji Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 24 marca 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZIL.420.241.2019.KM.29, którą organ uchylił w części i w tym zakresie orzekł co do istoty sprawy, a w pozostałym zakresie utrzymał w mocy decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie z dnia 20 września 2019 r., znak: WOOŚ.420.67.2018.KPR o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa Zintegrowanego Centrum Komunikacji dla Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego”, zgromadzony został cały materiał dowodowy oraz informujące strony o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, a przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie możliwości wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań oraz zawiadamiające o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy na dzień 10 września 2021 r.
2021-07-15