Nr ogłoszenia |
7/2018 |
Data ukazania się ogłoszenia |
8 maja 2018 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Lublinie poszukuje kandydata na stanowisko Sekretarza/Sekretarki ds. rozliczeń finansowych i zamówień publicznych |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1/1 Liczba stanowisk: 1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin |
Miejsce wykonywania pracy |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- obsługa finansowo-księgowa projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE + dla Lasów Janowskich”,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem na środki finansowe oraz całkowita odpowiedzialność za terminowe składanie dokumentacji finansowej (np. wnioski o płatność, harmonogramy finansowe, zestawienia dla Instytucji Nadzorujących itp.),
- przygotowywanie planów finansowych oraz sprawozdań okresowych dotyczących projektu zgodnie z wymogami projektu LIFE oraz na potrzeby jednostki,
- koordynacja oraz nadzór nad właściwym wydatkowaniem środków finansowych w ramach poszczególnych zadań w oparciu o przyjęty harmonogram finansowy projektu,
- weryfikacja dokumentów finansowych,
- współpraca z wykonawcą prowadzącym zewnętrzny audyt finansowy projektu,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Lublinie (w szczególności: przygotowywanie i prowadzenie postępowań, udział w planowaniu zamówień publicznych, zbieranie ofert, ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi),
- przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń oraz innej dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielanie zamówienia publicznego,
- zapewnianie właściwej komunikacji pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces ofertowy.
|
Warunki pracy |
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi programów: MS Office Word, Excel,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy,
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w obsłudze finansowo-księgowej projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, tj. sprawozdawczość finansowa projektu, wnioski o płatność w części finansowej, korespondencja w sprawach finansowych dotyczącej projektu, przygotowywania dokumentacji księgowej projektu na potrzeby audytu zewnętrznego, opracowywanie raportów (sprawozdań) i przygotowywania materiałów do sporządzenia raportów okresowych i raportu końcowego – w zakresie finansowym,
- doświadczenie w zakresie zamówień publicznych w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, preferowanie w obszarze zamówień publicznych/rozliczeń finansowych albo jednocześnie w obu obszarach z zakresu zamówień publicznych i rozliczeń finansowych (finansów publicznych),
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
|
Termin składania dokumentów |
22 maja 2018 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin
z dopiskiem: "Oferta pracy na stanowisko Sekretarza/Sekretarki ds. rozliczeń finansowych i zamówień publicznych – ogłoszenie nr 7/2018" |
Inne informacje |
Etapy naboru na stanowisko Sekretarza/Sekretarki ds. rozliczeń finansowych i zamówień publicznych będą następujące: 1) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań formalnych, 2) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych, 3) test wiedzy w przypadku powyżej 15 osób spełniających również wymagania dodatkowe, 4) rozmowa kwalifikacyjna - wywiad kompetencyjny. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Dokumenty należy przesłać listownie (decyduje data stempla pocztowego) lub składać osobiście w sekretariacie RDOŚ w Lublinie, Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 2 tygodnie od dnia opublikowania wyniku naboru. Oferty kandydatów wyłonionych, a niezatrudnionych, możliwe są do odebrania w terminie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata. Niewykorzystane oferty i nieodebrane w terminie zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e- mail. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr 81 71 06 504 i 81 71 06 546.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. |