Data ukazania się ogłoszenia |
9 maja 2016 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Lublinie poszukuje kandydatów na stanowisko eksperta ds. rozliczeń finansowych i zamówień publicznych. |
Wymiar |
Wymiar etatu: 9/10 Liczba stanowisk: 1
|
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin |
Miejsce wykonywania pracy |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- obsługa finansowo-księgowa projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE + dla Lasów Janowskich”,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem na środki finansowe oraz całkowita odpowiedzialność za terminowe składanie dokumentacji finansowej (np. wnioski o płatność, harmonogramy finansowe, zestawienia dla Instytucji Nadzorujących itp.),
- przygotowywanie planów finansowych oraz sprawozdań okresowych dotyczących projektu zgodnie z wymogami projektu LIFE oraz na potrzeby jednostki,
- koordynacja oraz nadzór nad właściwym wydatkowaniem środków finansowych w ramach poszczególnych zadań w oparciu o przyjęty harmonogram finansowy projektu,
- weryfikacja dokumentów finansowych,
- współpraca z wykonawcą prowadzącym zewnętrzny audyt finansowy projektu,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Lublinie (w szczególności: przygotowywanie i prowadzenie postępowań, udział w planowaniu zamówień publicznych, zbieranie ofert, ewidencja zakupów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi),
- przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń oraz innej dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielanie zamówienia publicznego,
- zapewnianie właściwej komunikacji pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces ofertowy
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
|
niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 3 lata stażu pracy w obszarze finansów publicznych/rozliczeń finansowych lub zamówień publicznych albo jednocześnie w obu obszarach z zakresu: finansów publicznych (rozliczeń finansowych) i zamówień publicznych w ramach realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
- biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi programów: MS Office Word, Excel,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy,
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w obsłudze finansowo-księgowej projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, tj. sprawozdawczość finansowa projektu, wnioski o płatność w części finansowej, korespondencja w sprawach finansowych dotyczącej projektu, przygotowywania dokumentacji księgowej projektu na potrzeby audytu zewnętrznego, opracowywanie raportów (sprawozdań) i przygotowywania materiałów do sporządzenia raportów okresowych i raportu końcowego – w zakresie finansowym,
- doświadczenie w zakresie zamówień publicznych w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres.
Warunki pracy:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
|
Termin składania aplikacji |
23 maja 2016 r. |
Miejsce składania aplikacji |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Bazylianówka 46 20-144 Lublin z dopiskiem: "Oferta pracy na stanowisko Eksperta ds. rozliczeń finansowych i zamówień publicznych – ogłoszenie nr 1/2016” |
Inne informacje |
Etapy naboru na stanowisko Eksperta ds. rozliczeń finansowych i zamówień publicznych będą następujące: 1) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań formalnych, 2) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych, 3) test wiedzy w przypadku powyżej 15 osób spełniających również wymagania dodatkowe, 4) rozmowa kwalifikacyjna – wywiad kompetencyjny. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w sekretariacie RDOŚ w Lublinie (decyduje data stempla pocztowego). Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 2 tygodni od dnia opublikowania wyniku naboru. Oferty kandydatów wyłonionych, a niezatrudnionych, możliwe są do odebrania w terminie 3 miesięcy od objęcia stanowiska przez wybranego kandydata. Niewykorzystane oferty i nieodebrane w terminie zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 81 71 06 546 i 81 71 06 504. |